torsdag 30 juli 2009

Fjäril vingad syns på....

Jag har alltid varit fascinerad av fjärilar. Hela deras utveckling från en liten larv till deras storslagna entré ur en puppa. De är så vackra och kommer i så många olika färger. Hemma hos Mickes föräldrar vimlade det av fjärilar i lavendeln. Jag sprang runt med kameran och försökte fånga deras skönhet vilket var inte lätt. De har svårt att sitta still precis som jag och att hinna fånga dem innan de flög i väg visade sig vara svårt. Det blev dock några bilder som jag tyckte om och här ser ni två av dem. När vi ängligen har renoverat vår lägenet tror jag att den översta bilden kommer att få bli en förstoring i sovrummet.




3 kommentarer:

Malin sa...

VÄLDIGT fina bilder tycker jag! Tycker också mycket om fjärilar,så vackra så vackra... =) Kram Malin

Viveca sa...

Vackra små liv och snygga bilder! Kram

Elisa Day sa...

Gillar också fjärilar! Pappa brukar skicka meddelanden med hjälp av dom. Kram