torsdag 22 januari 2009

Vår i luften?

Idag är det kallt och mulet igen. Jag är ledig idag så jag och Ayla har passat på att gå på stranden. Det var skönt men det blåste väldigt mycket så det var tur att jag hade mössa på huvudet. Lite synd att det inte var samma väder idag som igår på förmiddagen. Då var det vindstilla och strålande solsken. Kan man önska sig något mer? Det till och med luktade vår ute.... härligt! Jag var tvungen att köpa hem den första ljusrosa primulan igår för att sprida lite vår hemma :)

Idag bjuder jag på våriga blomsterarrangemang från SIA
Enkla och snygga och får en att drömma om soliga och varma dagar.









2 kommentarer:

Therese. sa...

hejsan, jag trillade in på din blogg häromdagen av en ren slump, jag nu är jag helt betagen, jag älskar den!
Särskilt alla vackra blomster bilder och pyssel :) Jag är florist själv så det ligger väl något i det skulle jag tro, just nu är jag mammaledig men längtar tillbaka något enormt!
Ville bara säga att jag gillar din blogg :) Ha en fortsatt bra dag. Kram

Therese. sa...

hejsan, jag igen. hehe.
Tänkte bara säga att jag lånat en bild och skrivit ett inlägg i min blogg där jag bland annat länkat till din blogg, jag hoppas det är okej. annars får du hojta till så tar jag bort det :)