söndag 13 juli 2008

Så enkelt....

men fint ändå. Ibland måste man inte binda buketter. Det kan bli fint och ibland charmigare att att bara sticka ner några korta blommor i en söt vas.....

Jag hoppas att ni alla får en fin söndag!
Här i Helsingborg skiner solen. Jag har varit uppe sen klockan sju och bara myst runt. Fick för mig att spika upp min vindruvsplanta på balkonen och insåg efter den andra spiken att klockan fortfarande var tidigt. Ska vänta en liten stund till sen minsann får folk gå upp och njuta av vädret ;) Idag blir det en tur till loppis, middag hos pappa och sen fika hos farmor. Eller rättare sagt, de andra fikar, jag tittar på eller äter en frukt. Ikväll ska jag sätta mig ner med ett projekt till en kompis som jag äntligen har fått inspriation till :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Fint det ser ut. :)
Åh, vad gott med vindruvor. Har det kommit några än?

Jaa, visst är de söta. :D Hihi.