tisdag 1 juli 2008

Ett badkar till Johanna

Jag är en frusen människa av mig och jag älskar att ligga i ett varmt bad och slappna av. Jag har inget badkar för tillfället och har inte haft det på ett bra tag. Nu har Ole Jensen som har gjort den mjuka diskbaljan kommit med ett mjukt badkar. Tänk, det hade jag säkert kunnat klämma in i vårt trånga badrum. Sen misstänker jag att det bara är att "knyckla" ihop det och förvara det åt sidan, ex i vår garderob. Jag misstänker dock att priset kommer vara rätt högt när det kommer ut i handeln, så jag får nog drömma vidare om mitt badkar... "En dag kommer jag ha ett sött litet hus, med en söt liten trädgård, med ett badrum med badkar och med en liten tillhörande husdel/garage där jag kan ha en blomsteraffär". Ja, det är nog min dröm.......
Bilden är lånad från Danishcrafts


1 kommentar:

Viveca sa...

Drömmar är bra att ha. Vissa slår faktiskt in :) Mirakel händer!
kram