söndag 2 mars 2008

Två nya halsband....



7 kommentarer:

Viveca sa...

Fina! Hade du inte ett liknande som det översta när vi sågs senast? Gillar den röda färgen med. Vad är kulorna gjorda av?
kram

Anonym sa...

Hej Johanna!
Ibland kikar jag in i din blogg. Nu var det längesedan men idag blev det. Läste att du var lite nyfiken vilka som läser och tänkte därför skriva några rader till dig.
Jag tycker att din blogg är bra. Vi får ta del av lite vardagligt, på jobbet men framför allt ta del av alla vackra bilder som du lägger ut.
Jag får många kommentarer om att jag har ett fint halsband!!!
Ha en trevlig vecka!!

Anonym sa...

åh, vilket härligt halsband... det lyser glädje och mod i det. Det röda alltså... även om det andra var snyggt oxå så var det just det nedre so fångade min uppmärksamhet.

JohannaDesign - Blommor, smycken o inredning sa...

Hej vivvi :)
Det översta var det jag hade på mig när vi sågs :) Det röda/rosa kulorna är av ull. Jag rullade dem en hel timme och sen dagen efter upptäckte jag att de hade liknande på panduro skitbilligt :(

Hej Elin :) Vad roligt att folk gillar halsbandet :)

Hej Marlene :) Tack för din kommentar... det röda är lite roligt... men svårt att kombinera med min klädstil. Men jag hoppas jag får använding av det i sommar :)

Maria Nyberg sa...

Vilka fina smycken du gör, gillar det med röda "bollar" mycket häftigt.
/Maria (majassmcycken)

Josefin Brorhed sa...

Hej! Inspirerande blogg du har, kul att du också gillar att göra smycken. Väldigt fina var dom! Ha det bra /Josefin

Lillemor sa...

Håller med föregående talare. Häftigt med de röda bollarna!