onsdag 12 mars 2008

För floristhänder ....

Vi har fått in lite nya produkter på Tvål, bland annat Crabtree & Evelyns Garderners serie. Jag med mina torra, fula, skrovliga händer var tvungen att handla handla handkrämen (Hand Therapy) så fort vi fick in den. Nu efter att ha använt den ett tag så måste jag säga att den är superbra. Mina händer har blivit så mycket bättre. Jag har nu även provat handscrubben och den är också superbra. Den scrubbade och blekte bort mina svarta ränder på fingrarna Tummen upp alltså för båda dessa produkter :)


Hand Therapy krämen innehåller näringsrik sheasmör, som gör händerna mjuka och lena samt extrakt av rölleka, klöver och ringblomma som lugnar och vårdar torra och skrovliga händer.





Hand Therapy skrubben innehåller även denna rölleka, klöver och ringblomma. Ytterst fin pimpsten avlägsnar smutsen från fingrar och naglar.

1 kommentar:

Viveca sa...

Gillar det märket skarpt! På Karlaby Kro´s rum finns duschcreme och schampo från det märket. Det doftade sååå underbart fräscht. Köpte med mig duschcreme och lotion därifrån. Rekommenderas!
kram