lördag 24 november 2007

Julmarknad i Landskrona

Idag har jag stått med Görel från TVÅL (där jag jobbar) och sålt mina smycken på Gamla Kassan i Landskrona. Jag har pysslat som attan och fått ihop några smycken och idag har jag sålt lite av dem. Bättre än jag trodde men det kommer att bli en del över. Än så länge har jag inte tjänat en krona men säljer jag några imorgon så ligger jag nog på plus minus noll i material och bensinkostnad. Men man står ju inte och säljer för att tjäna storkovan utan för att det är trevligt och mysigt att stå. Eventuellt ska jag försöka stå på en utställnig för unga designers i Helsingborg. Ska anmäla mig på måndag och jag hoppas det inte är för sent :)

Jag har tyvärr inte hunnit ta några bilder på smyckena jag har gjort. Har pysslat med dem in i det sista....

Lite bilder från min och Görels hörna. Bilderna är lite suddiga eftersom det är tagna med mobilkamera.
















1 kommentar:

Viveca sa...

Vad kul att du har fått sålt lite! Hoppas det går bra imorgon med!
kram!