onsdag 26 september 2007

En vovves dagbok

Jag älskar att ligga och vila i solen. Den här dagen var jag tvungen att ha på mig min rosa polotröja för matte, eftersom det var så lerigt ute. Eftersom jag hade min fina tröja på mig så slapp jag bada när jag kom hem. Jag avskyr verkligen att bada!





Att äta gräs är ett av mina stora intressen. Jag är alltid på jakt efter nytt, fräscht gräs när jag är ute. Det bästa gräset finns!





Mmmm, gräs är verkligen supergott. Lite segt, men gott....





Sen när man kommer hem är det prefekt att hoppa upp och lägga sig på mattes nytvättade och nystrykna tvätt. Här sover man bäst .....



3 kommentarer:

Pia sa...

Vilken härlig tjejja!
Morris tyckte att hon var ursnygg i sin rosa polo..
Kram Pia

Anonym sa...

Åh! Du lyckas alltid få så fina bilder på henne! Så fina närbilder med vackert ljus! Hur lyckas du??
Kram!

Pia!! Hälsa Morris att Cajsis är lagom sur nu!!!

Anonym sa...

...please where can I buy a unicorn?