tisdag 7 maj 2013

Snyggt knivställ!


Till hösten kommer det att bli köksrenovering hemma hos oss, om allt går enligt planerna.
Hittade detta knivställ på Etsy som jag gillar skarpt. Detta knivställ hade gärna fått pryda vårt kök!





I dag skiner solen och det är varmt ute. Jag och Tyra har myst på balkongen idag i solens strålar. Tänk om vi kan få ha så här fint väder varje dag nu tills det är dags för kallare årstider!

Jag har börjat träna. Jag har faktiskt fått mer energi nu när jag proppar i mig massa kosttillskott så nu orkar jag faktiskt röra på mig utan att kollapsa :) Ska jag få bukt på min allergi och svaga kropp måste jag sköta min mat och bygga upp min kropp med massa nyttigheter och muskler. Vila är också viktigt. Idag har jag kanske överansträngt mig för jag har jag fått spänningshuvudvärk som vägrar att släppa eller så är det är bara lite sviter efter att jag har varit hos naprapaten idag! Det får bli att gå till sängs tidigt i kväll och i morgon väntar en ny dag!

Trevlig kväll på er alla!




Inga kommentarer: