måndag 8 april 2013

Ett hjärta till begravning och bröllopsplanering!


Ett hjärta till begravning! 



Här hemma börjar det så sakta planeras för bröllop. Nästa år ska Micke och jag gifta oss. Det svåra blir inte maten eller var festen ska hållas utan vilka ska bjudas. Micke vill gärna bjuda alla vi har stött på i livet (ok inte riktigt men nästan). Jag vill bjuda de som vi umgås med regelbundet och de som gör mig glad. Jag vill inte ha något stort bröllop utan jag vill ha ett mysigt, bröllop med mycket skratt och god mat! Ni som är gifta, hur valde ni ut dem som fick äran att vara med på ert bröllop?

Idag väntar jobb i blomsteraffären!
Tror faktiskt jag ska köpa hem lite penséer och plantera på balkongen i morgon när jag är ledig. Önskar lite sol i morgon så jag kan inviga balkongen sen med en kopp kaffe :)

Hoppas ni får en underbar vecka!



Inga kommentarer: