fredag 12 oktober 2012

Rosa-bandet bukett!




Vill önska er alla en fin helg med denna rosa bukett. Nu i oktober måndag - rosa bandet månaden - gör vi många rosa buketter. Till helgen försöker vi alltid ha många färdiga buketter i olika prisklasser och i olika toner så att det alltid ska finnas en bukett som passar just dig! 

I onsdags när jag jobbade testade verkligen universum mitt tålamod. Allt omkring mig bara krånglade. Ett tag kände jag hur jag började bli irriterad men några djupa andetag och så hittade jag tillbaks till mig själv och allt som ville jäklas med mig löste sig. 

Jag hoppas ni alla får en fin helg! Själv hoppas jag på svampplockning. Det blir även middag hos vänner och födelsedagsfirande av kära Pappa. Jag är ledig två dagar (och Micke är ledig samtidigt) i rad vilket är rena lyxen!



1 kommentar:

Viktoria sa...

Tack detsamma vännen=) Ha en trevlig helg och så ses vi imorgon! Ser fram emot det=)