fredag 16 mars 2012

Skön fredag!


Det blev att storstäda köket idag och så planterade jag om lite växter! De behöver lite omtanke de med. Massage hanns också med. Jag har några ordentliga muskelknutor i både rygg, axlar och nacke som inte ville ge med sig riktigt. Kanske får unna mig en massage nästa vecka med så att de löses upp. Jag går på Ban Sabai här i Helsingborg. De är jätteduktiga och jag brukar välja en blandning mellan Oljemassage och Thaimassage.

Lilla Tyra var på besök här idag en kort stund då pappa var tvungen att åka på ett ärende. Jag vill varna er att det just nu går magsjuka bland hundar. Tyra har lyckats att få det och hon är riktigt dålig. Inte lätt att vara liten och sjuk. När hon var här blev det riktigt mycket kli på magen.

Ett tips för idag är att La Redoute har halva priset på rea priset. Jag har fyndat en bra hög med kläder som jag nu håller tummarna för att de passar. Jag brukar ofta ha otur gällande köp på nätet. Men frakten är gratis så passar det inte så får det åka tillbaks!

Ovan söta arrangemang i små askar! Söta att ha på rad på soffbordet för att få en riktig vårkänsla inne. Du hittar dem hos The Real Flower Company!


Inga kommentarer: