onsdag 4 maj 2011

Kryddstarkt








I dag så börjar försäljningen av Kryddstarkt på IKEA för föranmälda IKEA family medlemmar och i morgon är det premiär för oss andra. Produkterna finns i begränsad upplaga och säljs på utvalda varuhus. Vi i Helsingborg kommer att ha kollektionen och i går höll man på för fullt att bygga upp ytan för kollektionen. Jag sprang förbi några gånger och jag har blivit förälskad i den turkosa korgstolen. Tyvärr har vi ingen plats för den så det blir inget köp men visst är den härlig. Om jag inte minns fel så finns det bara 54 stycken av den i Helsingborg så skynda skynda :) Jag gillar lampskärmen med, den kanske kan få bo i vårt kök om jag lyckad få tag i en?



2 kommentarer:

Viveca sa...

En turkos lampa hade varit så fin i L:s rum! Har de två lampor i kollektionen? Kram

Viveca sa...

Den som ser ut som en grammofontratt; är det en taklampa?? Den ser ju sååå kul ut! Den andra turkosa är också fin! Vad kostar de?? Ska du dit idag?? Kram