söndag 5 september 2010

Tomater


Äntligen har mina tomater på balkongen börjat mogna! Det har tagit tid men nu är de på gång!
Finns det något som smakar bättre än det man har odlat själv?

Jag hoppas ni alla får en fin söndag!
I dag skiner solen igen *härligt*. I dag blir det dock ingen cykeltur till jobbet. Tappade cykellyset igår på vägen hem och det gick i flera bitar. Sen att cykla hem när det är mörkt sent på kvällen på nästan öde sträckor var inte speciellt trevligt. När det är ljust bekommer det mig inte men när det är mörkt känns det lite olustigt. Ingen kommer att höra mig om jag skriker...

Till Pia, nej det är inte speciellt långt till jobb. Det tar mellan 20 - 35 minuter, på ett håll, beroende på humör och vind :)




2 kommentarer:

Elisa Day sa...

Det är så gott med egen odlade tomater, dom smakar sol :) Nej ush cykla inte utan lyse hem. Det kan ju komma en grop också. Vet du min sopgranne ska nog flytta!!! Kram

Pia sa...

Hihi, så bra! Då är det ju helt ok vardagsmotion =)