måndag 9 augusti 2010

Måndag!


Då är det måndag igen, men inte viken måndag som helst! I dag är det min födelsedag. Hipp hipp hurra! ;) Fick frukost på sängen av älsklingen och nu väntar jobb. I kväll blir det middag hos pappa med pappa och syster. Jag har önskat mig Flygande Jakob till middag (utan banan). Jag är inte kräsen när det gäller mat men något jag aldrig har kunnat äta är just varm banan. Inte ens grillad banan med choklad går hem hos mig. Nog om det! Dags att bege sig till jobb!

Jag hoppas ni alla får en fin dag!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Idag fick jag ett gott skratt fråga din Pappa för vad. Jag önskar dig en riktig bra dag. Idag är det en speciell dag för mig med det är 18 års sen Jag fick hem min Johanna. Ha en bra Dag . Ann

monicas frizon sa...

Kram och grattis Johanna, Och grattis Ann :)

Viveca sa...

Passar på att gratta här med! Hoppas du hade det bra på jobbet och att middagen hos far din var god! Kramar i massor!