fredag 16 maj 2008

Strykvatten

Det finns inget underbarare att ta på sig nytvättade kläder som doftar gott eller lägga sig i väldoftande lakan. Jag själv tycker oftast att sköljmedlet inte ger så mycket skön väldoft till kläderna eller till sängkläderna. Jag har länge funderat på att köpa strykvatten men på jobbet i tvålbutiken har vi bara lavendeldoft och jag tror att jag vill ha någon annan doft....



Nordljus har de följande strykvatten.


Ros


Äpple


Och självklart Lavendel




Bostället Sköna Ting hittar man bland annat följande strykvatten.

Lime Blossom



Ros


Och lavendel


Jag är mest sugen på Ros eller Lime Blossom.... Det är bara det att ros kan lukta så sött ibland. Jag vill ha en ren och frisk rosdoft. Tänk vad livet hade varit enklare om man hade kunnat känna doften genom datorn. Vilket I-lands problem.... *ler*

1 kommentar:

Viveca sa...

Hur funkar strykvatten? Man häller väl inte in det i strykjärnet eller?