fredag 2 april 2010

April väder


Det märks att det är April. Vädret kan inte bestämma sig om det ska vara soligt eller om det ska regna. Jag röstar på sol :) Bilderna är från Ayla och min kvällspromenad igår. Någon som vet vad det är för blommor?



Jag hoppas ni alla har haft en fin långfredag. För min del var det jobb och dagen har faktiskt känts lång på jobb med. Det brukar det inte göra men idag har det varit väldigt lite folk. Kan kanske bero på det. Nu väntar i alla fall lite god mat, ett glas vin och sen ska det bakas tårta!



Trevlig kväll!

3 kommentarer:

Elisa Day sa...

Herregud har ni träd som blommar?? Tror jag ska börja packa och flytta genast! Kram

Anonym sa...

Säger ungefär som Elisa Day, men passar även på att önska dej en underbar kväll.

Anonym sa...

ps. nej... jag vet inte vad det är för blomma. ds