torsdag 31 december 2009

Nyår!

I dag är det sista dagen för år 2009.
Jag hoppas ni alla får ett underbart kommande år, år 2010.

För mig har 2009 inneburit ett uppvaknade. Jag måste lyssna mer på mig själv och mitt hjärta. Människor har inte rätt att behandla en illa. Jag skadar bara mig själv genom att ta åt mig av vad elaka personer säger. De vinner och jag förlorar. Det är slut med det nu! Detta år har inneburit många tårar och många sömlösa nätter. Jag är en snäll person, som vill alla väl. I dag inser jag dock att alla inte förtjänar min omtanke, min energi eller min kraft. 2010 ska bli mitt år, då jag kommer att ta hand om mig och mina nära bättre. Jag är bra och jag gör alltid mitt bästa! Jag vet att det är så och det är det enda som betyder något! Jag ska samla på mig allt positivt som folk säger och lämna allt elakt folk säger åt sidan! Det är dags att lyssna på mitt hjärta, sluta vara rädd för att göra fel och börja stå upp för mig själv!

I kväll blir det ett lugnt firande här hemma. Jag har varit riktigt förkyld och det har satt sig på bihålorna. Jag är fortfarande inte bra men det går åt rätt håll i alla fall och det är bra om något!

Låt oss alla få ett underbart 2010!
Ta hand om er där ute och GOTT NYTT ÅR!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Gott nytt år! Härligt med en nystart!

Eva

Anonym sa...

Way to go tjejen !!!
Din energi ska klart läggas på alla positiva saker istället. Dålig energi är inte värd dina tårar.
Ett riktigt gott slut och låt det nya bli precis så som du önskar.
Kram

Elisa Day sa...

Vad bra du skriver! Du har helt rätt! Kram

Viveca sa...

Bra tankar inför det nya året! Kram!

Ph sa...

Bra tjejen!! Jag är övertygad om att du kommer att klara det! :) Gott nytt år på dig! Kram