fredag 25 december 2009

Julgran och julklappar

Min söta lilla julgran med lite av julklapparna som gavs bort till mina nära och kära.

Favoritkulorna i julgranen är Ayla julkulorna som jag köpte förra året. Några dyra jäklar men det är de värda :) I min gran hänger julkulor från många minnen och ställen. Jag har bland annat julgranskulor från farmor som hängde i hennes julgran när jag var liten, julgranskulor från min och Sabines resa till Berlin, julgranskula från min resa med Micke till USA, julgranskula som jag fick av min hemspråkslärare, julgranskulor från ett julklappsbyte med dåvarande tjejgänget......... Jag kan hålla på länge. Min gran är fylld med minnen och platser och det är precis så jag vill ha den.



4 kommentarer:

Elisa Day sa...

Vilken perfekt gran. Gillar Ayla kulorna! Kram

Madeleine sa...

Så himla fint. God Jul! Kram

UllaCarin och Bo sa...

Hej och god jul!
Kul med dina julgranskulor. Vår gran är också fylld med kulor med minnen. Dels kulor från min barndom, men också från New York, från London och nu senast från Kina. Men någon Rasmus-kula (vår pudel) har jag inte. Måste försöka hitta en sådan.

Anonym sa...

Köpte du kulor när vi var i Berlin? Jag minns mest renen du köpte - så fin den är (var?)!
Tack för en trevlig visit hos oss och det var ett otroligt fint Aylajulkort du hade i år!

Kram Sabine