onsdag 9 mars 2016

pai skincare!



pai skincare BioRegenerate Rapid Radiance mask!



Köpte den här ansiktsmasken för mitt känsliga ansikte som reagerar på de flesta produkter jag använder. Har läst mycket gott om pai skincare och passade på att köpa denna hos Alice and White på deras rea. Jag tycker verkligen om denna masken. Den är ljusgul och krämig och känns återfuktande. Man applicerar ett tjockt lager och låter den sitta på ungefär 10 minuter. I förpackningen igår det en muslinduk som du sköljer av/torkar av masken med. Ofta kliar masker direkt på mitt ansikte och jag blir blossande röd men inte av denna. Huden känns mjuk och sammetslen efteråt och med hjälp av muslin duken får jag en lätt peeling och mina torra flaggor i ansiktet försvinner.

Jag gillar denna! :)

(Du hittar den inte för tillfället hos Alice and White men du kan istället annat köpa den här)

Kram Johanna

Inga kommentarer: