fredag 14 december 2012

Söt julpyssel i trä!


De sötaste julpyssel att dekorera hemma med kan du enkelt fixa själv. Man behöver en gammal planka, en mindre såg och lite sandpapper. Då kan man skapa bland annat de fina granarna eller stjärnan som finns på bilden. Det gör inget om det blir lite ojämnt, mer charmigt då. Ett fint julpyssel som jag ska lägga i minnesbanken och fixa till nästa år!

I går blev alla julkort skrivna! Härligt! Nu kan jag bocka av det på min göra lista. Ingen julgran blev det igår för jag hittade ingen fin, liten, gran. På söndag ska Micke få i uppdrag att fixa gran så vi kan klä den sen på kvällen när jag har slutat jobb. Ett tag funderade jag på att inte ha någon gran i år, men jag tror jag kommer att ångra mig. Ingen jul utan doften och barrandet av en gran! Eller vad säger ni?



Inga kommentarer: