torsdag 19 april 2012

En konstig känsla




Jag har fått en smärta i höger arm/axel som gör så ont. En ihållande strålande smärta som värker ut i fingertopparna. Nätterna är oroliga och jag får inte mycket sömn. I dag när jag gick upp så vek sig höger ben. Det ville inte bära mig. Jag kände inte ens mitt ben fast jag kunde röra det. Smärtan från armen/axeln var så intensiv och spred sig längs hela kroppen sidan men tog slut vid benet. En läskig känsla må jag säga. Men efter en minut liggandes på golvet kunde jag resa mig igen. Min högra fot är är nu helt kall och smärtan från armen går nu ända ner till tårna. Jag tror det är muskelinflammation som jag har fått. I dag är det vila som gäller med smärtstillande och sen väntar jobb igen. Jag hoppas att kroppen vilar upp sig och att smärtan packar sin väska och flyttar till andra breddgrader :)

Ta hand om er.




1 kommentar:

Viveca sa...

Hoppas att smärtan har försvunnit nu... Jag kom att tänka på bältros. Inte så vanligt hos yngre, men inte helt ovanligt heller. Kan börja med diffus och kraftfull smärta, innan man ser skymten av blåsor...

Kram!