lördag 29 oktober 2011

Krans inspiration från Isabellas



Godmorgon alla sköna bönor. I dag bjuder jag på härlig krans inspiration från Isabellas.



Stor, härlig, mysig krans i grönt med levande blommor, lila santini (krysantemum). Ljusen är dekorerad med små, söta, blå rosetter.




Här 4 olika, små kransar till blockljusen. Mysigt!


Brukar ni ha adventsljusstake (med levande ljus hemma)? 4 stycken för varje advent? Själv är jag väldigt dålig på göra något adventsarrangemang till mig själv med ljus. Gör jag det slutar det oftast med 4 ljus som jag har glömt bort att tända :)



Jag hoppas ni alla får en fin helg. Själv ska jag försöka vakna till här och bege mig till jobb. Vi förväntar oss mycket folk idag och vem vet, kanske ses vi idag i det stora blå huset!?

Trevlig helg!



Inga kommentarer: